PDA

View Full Version : How Are You Feeling?



Pages : 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45

KittyAnne7152
12-19-2010, 07:39 PM
I still feel happy about that picture (I saw that Tenth Doctor again the next year, he and his girlfriend/ Rose were in line near us for the masquerade for a little bit, because they were in open, and we were in skits. I still am sad that they used that brilliant idea for their walk on... because it means I can't use it now! XD).
I feel angry that my trombone is being derpy though. GAH.

illusion007
12-19-2010, 10:31 PM
still buzzing from the adrenaline

pyramidheadgirl
12-19-2010, 10:55 PM
very impatient XD

KittyAnne7152
12-19-2010, 11:15 PM
I feel thirsty.

MeWindyCharms
12-20-2010, 02:23 PM
I was in the Dating Game with that Doctor as Namine. Flashbaaaaaaaaack.

happygoldfish
12-20-2010, 03:57 PM
Quite ill. I think I have the flu. Meh. -_-

Blitzkrieg
12-20-2010, 04:31 PM
Awesome! I set up a mini photoshoot tomorrow and I can't wait to see some friends.

MeWindyCharms
12-20-2010, 04:33 PM
Awesome! I set up a mini photoshoot tomorrow and I can't wait to see some friends.

Word? I should have one on Wednesday with a friend! :) What's your photoshoot?

Blitzkrieg
12-20-2010, 04:36 PM
Word? I should have one on Wednesday with a friend! :) What's your photoshoot?
Its a Bioshock 'Family Christmas Portrait' XD
Whats yours?

MeWindyCharms
12-20-2010, 04:41 PM
Pfffft pah hah hah. That sounds like a wonderful Christmas card to get. XD

My friend and I are doing a Hetalia photoshoot. We're doing Cold War pictures with FemRussia (me) and America (her). Lots of (ust)ension, battle of the sexes, and a goodly effort to not make it look like a man abusing a woman.

pyramidheadgirl
12-20-2010, 04:44 PM
i feel chill

illusion007
12-20-2010, 05:18 PM
i feel horrible,it's almost been almost a week since i had this headache

KittyAnne7152
12-20-2010, 07:00 PM
I feel blah.

pyramidheadgirl
12-20-2010, 07:05 PM
i feel like talking to Boo :O

ChrHolm
12-20-2010, 11:42 PM
i feel like talking to Boo :O

..........Boo who?

KittyAnne7152
12-20-2010, 11:47 PM
I feel like giving Chris a slow clap for that one.

pyramidheadgirl
12-21-2010, 03:51 AM
Aww well he loves me calling him Boo XP
anyway im feeling really fat from eating so much at IHOP but i feel good that way cuz i was starving hehe

MeWindyCharms
12-21-2010, 01:23 PM
Excited for tomorrow! :)

illusion007
12-21-2010, 01:26 PM
bleh (filler)

KittyAnne7152
12-21-2010, 04:09 PM
Meh... okay.

illusion007
12-21-2010, 04:44 PM
slightly better

KittyAnne7152
12-21-2010, 04:48 PM
My face is burning.

YoSoyJaponesa~
12-21-2010, 05:01 PM
My stomach hurts...

KittyAnne7152
12-21-2010, 05:14 PM
Like having a nice cup of tea.

happygoldfish
12-21-2010, 07:20 PM
So very hungry.

pyramidheadgirl
12-21-2010, 07:34 PM
i feel fine ^^

gloommix
12-21-2010, 09:08 PM
im feel ign good listening to grooveshark and happy for christmas but bummed about eraz's problem =[ and so so SOOOOO bummed tht we wont get more time together on our first christmas >.<" its so sad!

pyramidheadgirl
12-21-2010, 09:41 PM
i feel really jolly talking to my friend ^^

KittyAnne7152
12-21-2010, 10:25 PM
I feel like listening to Beck.

illusion007
12-21-2010, 10:29 PM
feeling alot better than the last few days,it's a wonder what good news can do

pyramidheadgirl
12-21-2010, 10:31 PM
i feel happy,hungry,yet sad cuz im missing my bf :(

KittyAnne7152
12-21-2010, 10:57 PM
I feel that odd hyper yet tired feeling that is oh so familiar.

MeWindyCharms
12-22-2010, 12:16 AM
I feel unfocused and tired but at the same time not tired. Fffff make up your mind body!

pyramidheadgirl
12-22-2010, 01:19 AM
i feel like i want batteries

KittyAnne7152
12-22-2010, 10:48 AM
I feel itchy.

pyramidheadgirl
12-22-2010, 06:50 PM
i feel ok,nothing more,nothing less

KittyAnne7152
12-22-2010, 07:06 PM
I feel itchy still. My face itches.

illusion007
12-22-2010, 07:08 PM
feeling like a million bucks

gloommix
12-22-2010, 10:10 PM
ooh lala XDDD i feel liek glaming all up and going out shiny and fancy XD

KittyAnne7152
12-22-2010, 10:14 PM
I feel tired.

gloommix
12-22-2010, 10:15 PM
i feel liek kickign my dad outta ourlives

KittyAnne7152
12-22-2010, 10:24 PM
I feel like I have a headache.

gloommix
12-22-2010, 10:27 PM
i feel liek i had one too then i took a nap in the dark and everything was plum okay!

KittyAnne7152
12-22-2010, 10:47 PM
I feel like I need to sleep.

gloommix
12-22-2010, 10:48 PM
i feel liek kitty needs to sleep >>

illusion007
12-22-2010, 10:56 PM
nostalgic listening to all these classic hits

happygoldfish
12-22-2010, 11:17 PM
Still sick... but robot chicken is on... so not too bad.

RedeadDie
12-23-2010, 01:21 AM
Like I have to pee

KittyAnne7152
12-23-2010, 08:46 AM
Okay I suppose.

pyramidheadgirl
12-23-2010, 08:51 AM
once again very hungry!

KittyAnne7152
12-23-2010, 09:22 AM
Better now that I'm more awake.

Blitzkrieg
12-23-2010, 12:17 PM
I feel like crap. T-T

KittyAnne7152
12-23-2010, 02:50 PM
I feel like I wish I could make Blitz feel better. FEEL BETTER. NAO.

MeWindyCharms
12-23-2010, 06:25 PM
I feel stressed. I have to do all my Christmas shopping tomorrow.

happygoldfish
12-23-2010, 09:27 PM
Dude, that's suicide O.O

Feeling good, but a little too full ^-^

illusion007
12-23-2010, 09:48 PM
headache but not from the previous reasons

KittyAnne7152
12-23-2010, 10:24 PM
I feel amused.

pyramidheadgirl
12-24-2010, 01:28 AM
not bad ^^ (filler)

Mister Hicks
12-24-2010, 01:50 AM
I feel kind of ill, I should have stepped down and not try to eat the remainder of that pizza. D:

But it was sooooo good. T^T

pyramidheadgirl
12-24-2010, 06:04 AM
im ok, have a couple of things on my mind but eh nothing big.

KittyAnne7152
12-24-2010, 09:43 AM
I feel kind of ill, I should have stepped down and not try to eat the remainder of that pizza. D:

But it was sooooo good. T^T

I feel like I have been in this position far too many times.

illusion007
12-24-2010, 03:42 PM
bleh,hate waking up late -_-

KittyAnne7152
12-24-2010, 04:08 PM
I feel like I have a headache.

RedeadDie
12-24-2010, 04:52 PM
I feel nice cause of all the fresh air! :D

KittyAnne7152
12-24-2010, 05:07 PM
I feel like I want to go to Ikkicon, because I really need an anime con.
And excited for Christmas, of course.

YoSoyJaponesa~
12-24-2010, 05:54 PM
I feel like the only one who's really interested in Christmas at home right now.
That and my stomach kinda hurts...

illusion007
12-24-2010, 06:18 PM
i'm actually kinda happy to go to church for once

pyramidheadgirl
12-24-2010, 07:34 PM
i feel just regular

KittyAnne7152
12-24-2010, 07:44 PM
Kinda thirsty.

pyramidheadgirl
12-24-2010, 07:47 PM
hunger is creeping up on me

xHectic
12-25-2010, 05:56 AM
Hnn...
Hungry, needy, tired, excited, and so many more emotions.

pyramidheadgirl
12-25-2010, 06:22 AM
im so effing hungry DX but also very happy that my Boo joined the board again :D

KittyAnne7152
12-25-2010, 08:03 AM
Like my teeth hurt.

pyramidheadgirl
12-25-2010, 08:17 AM
im zombie hungry D:

KittyAnne7152
12-25-2010, 12:17 PM
I'm stuffed.

illusion007
12-25-2010, 03:36 PM
full,gotta love apple pie

KittyAnne7152
12-25-2010, 03:57 PM
Now I'm hungry again. Foooood...

pyramidheadgirl
12-25-2010, 04:20 PM
starved cuz we still havent eaten for sh*t!

illusion007
12-25-2010, 04:21 PM
now i'm feeling conflicted,i'm not sure what to do

happygoldfish
12-25-2010, 04:43 PM
Cold, so very cold.

KittyAnne7152
12-25-2010, 05:23 PM
Nice and warm.

pyramidheadgirl
12-25-2010, 06:43 PM
starving and waiting for the food to get ready,can you believe all ive eaten since yesterday is a slice of applepie and popcorn!? im getting pissed off already where im so hungry,are animals eat better than us DX

KittyAnne7152
12-25-2010, 10:12 PM
Doctor Who buzzed.

YoSoyJaponesa~
12-25-2010, 10:24 PM
Overall happy but hopeful that whatshisface can stand up on his own without me.

KittyAnne7152
12-25-2010, 10:38 PM
Full of longing.

illusion007
12-25-2010, 10:40 PM
bleh,buffalo sauce tastes nasty

pyramidheadgirl
12-25-2010, 10:47 PM
i feel like my stomach stretched from all the food i ate and it doesnt feel good D:

KittyAnne7152
12-25-2010, 10:50 PM
I feel sleepy.

pyramidheadgirl
12-25-2010, 11:26 PM
i feel tired

Blitzkrieg
12-25-2010, 11:52 PM
I feel like I'm coughing up pieces of my lungs as well as blood and bodily fluids. This doesn't feel so nice. My chest feels like its trying to give birth out of my throat. TERRIBLE. JUST FREAKING TERRIBLE.
This better go away before next weekend.

KittyAnne7152
12-26-2010, 05:57 PM
I feel like I definitely had what Blitz had about a week ago, and it's all gone now, so you should be fine.

pyramidheadgirl
12-26-2010, 06:01 PM
i feel like i wanna go back to the dream i was having :(

KittyAnne7152
12-26-2010, 06:09 PM
I feel bleeeeeh.

juggalojess
12-26-2010, 08:31 PM
i feel homesick

pyramidheadgirl
12-26-2010, 09:09 PM
i feel very full and aww poor Boo

juggalojess
12-26-2010, 09:17 PM
i feel hungry

illusion007
12-26-2010, 09:40 PM
feeling good

juggalojess
12-26-2010, 09:42 PM
happy to be talking to friends again

pyramidheadgirl
12-26-2010, 09:44 PM
im also happy :)

KittyAnne7152
12-26-2010, 10:26 PM
I feel irritated.

pyramidheadgirl
12-26-2010, 10:30 PM
im still cheerful :D

KittyAnne7152
12-26-2010, 10:44 PM
I feel thirsty.

pyramidheadgirl
12-26-2010, 10:48 PM
i feel better now that i went to pee >>

KittyAnne7152
12-26-2010, 10:55 PM
I feel really thirsty.

pyramidheadgirl
12-27-2010, 12:53 AM
i feel cold DX

KittyAnne7152
12-27-2010, 10:46 AM
I feel happy.

illusion007
12-28-2010, 12:44 AM
sooo freaking tired but i'm feeling good

happygoldfish
12-28-2010, 01:00 AM
Exhausted but hyper all at the same time o.O

YoSoyJaponesa~
12-28-2010, 01:11 AM
Back in my natural habitat.

pyramidheadgirl
12-28-2010, 02:03 AM
i feel like having a very "nice" convo with someone

KittyAnne7152
12-28-2010, 11:11 AM
Quite chipper.

pyramidheadgirl
12-28-2010, 04:25 PM
i still feel very sleepy

Blitzkrieg
12-28-2010, 05:29 PM
I feel AWESOME.

happygoldfish
12-28-2010, 05:46 PM
Somewhat somber.

KittyAnne7152
12-28-2010, 10:03 PM
Tired, throat is sore. And lonely.
But meh, I'm okay.

illusion007
12-28-2010, 10:05 PM
so friggen happy! >_<

KittyAnne7152
12-28-2010, 10:24 PM
Really sleepy.

happygoldfish
12-28-2010, 10:44 PM
I've a horrible headache.

KittyAnne7152
12-28-2010, 10:50 PM
Thirsty and sleepy now.

TheFlyingGuillotine
12-28-2010, 11:10 PM
Sleepy. Anxious.

MayMayPerson
12-29-2010, 02:29 AM
I feel sleep-deprived. :biggrin:

pyramidheadgirl
12-29-2010, 03:35 AM
full from eating but satisfied :3

KittyAnne7152
12-29-2010, 12:37 PM
Happy, yet exhausted because I had an awful night's sleep last night.

TheFlyingGuillotine
12-29-2010, 04:20 PM
Sleepy, but overall happy.

KittyAnne7152
12-29-2010, 04:31 PM
Happy to be watching the Venture Brothers. XD

pyramidheadgirl
12-29-2010, 05:44 PM
I feel like Sh*t! i dnt wanna go to wrk cuz i dnt feel good from this stupid cough DX

KittyAnne7152
12-29-2010, 07:39 PM
I feel excited because tomorrow is Thursday!

TheFlyingGuillotine
12-29-2010, 09:34 PM
I feel like an "Oh No!" mood because tomorrow is Thursday.

KittyAnne7152
12-29-2010, 09:47 PM
I feel like I can't wait to see Blitz and Robyn tomorrow.

happygoldfish
12-29-2010, 11:22 PM
I feel super, super excited because of Ikkicon O.O

illusion007
12-30-2010, 12:16 AM
feeling good man ^^;

KittyAnne7152
12-30-2010, 10:24 AM
Super excited, despite the massive amount of cleaning I have to do.

pyramidheadgirl
12-30-2010, 04:50 PM
i have to pee really bad

happygoldfish
12-30-2010, 09:14 PM
Explosively excited. It's hard to sit still.

juggalojess
12-30-2010, 11:58 PM
i feel stressed

illusion007
12-31-2010, 12:15 AM
annoyed,what a jackass -_-

pyramidheadgirl
12-31-2010, 03:06 AM
i feel very full from eating

illusion007
01-02-2011, 01:43 AM
from raging to mellow

pyramidheadgirl
01-02-2011, 04:26 AM
sleepy but dnt wanna sleep

gloommix
01-02-2011, 07:13 PM
i feel clean!!!!!
and omg i only ate a taco today >> time goes by pretty fast while playign portals and cleaning

pyramidheadgirl
01-02-2011, 07:14 PM
i feel clean also cuz i showered not too long ago and im bored and hungry

gloommix
01-02-2011, 07:16 PM
im kinda bored but likign doing my own thing cuz i havent been home in forever! X_X
i feel like going out again tho ^.^ i wanna go to the game cafe with my ex

pyramidheadgirl
01-02-2011, 07:18 PM
i feel like i cant wait for my parents to get back so we can eat some Italian food ^^

gloommix
01-02-2011, 07:19 PM
0.0 yum
ima eat some fruit cuz it makes me feel all healthy ^.^

pyramidheadgirl
01-02-2011, 07:22 PM
fruit is good but i want some fattening stuff X3

gloommix
01-02-2011, 07:24 PM
haha XD i always eat fatening stuff at home so when i live on my own i always dream of being rly rly healthy! liek going to the gym and then comign back and eating fruit and yogurt and having an awesome clean house tht i can run around in!

pyramidheadgirl
01-02-2011, 07:30 PM
lol hmm id prolly barely be eating and its gonna be sad cooking small amounts D:

gloommix
01-02-2011, 07:32 PM
i dont rly cook much >> so itd be easier with small amounts, and yeah i think id eat alot less when i move out

pyramidheadgirl
01-02-2011, 07:40 PM
i feel glad that all my anxiety went away.

gloommix
01-02-2011, 07:41 PM
i fell sorry for u ever havign some, tht is liek THEE WORST feeling ever! ughh i hate it ><"

pyramidheadgirl
01-02-2011, 07:59 PM
yes it sucks big time and sometimes it hits me hard like for two days my heart was all beating irregular from it and everything,luckily its gone ^^

MattieMMD
01-02-2011, 08:06 PM
Im feeling great to be back on the forums :D

YoSoyJaponesa~
01-03-2011, 01:06 AM
I feel stronger, like I've jumped a big hurdle. ^^

pyramidheadgirl
01-03-2011, 03:00 AM
i feel content ^^

illusion007
01-03-2011, 03:29 AM
aggravated

pyramidheadgirl
01-03-2011, 07:00 AM
i suddenly feel very sad,i miss my bf :'(

happygoldfish
01-03-2011, 10:47 AM
I have a horrible headache and I think I have a cold again -_-

KittyAnne7152
01-03-2011, 01:24 PM
Tired and achy.

illusion007
01-03-2011, 05:56 PM
horrible -_-

MeWindyCharms
01-03-2011, 05:57 PM
fruit is good but i want some fattening stuff X3

Holla atcha.

KittyAnne7152
01-03-2011, 06:23 PM
Not prepared for tomorrow.

pyramidheadgirl
01-03-2011, 07:16 PM
i guess im good holding up is more like it

happygoldfish
01-03-2011, 08:46 PM
Feeling much better. A whole lot of caffeine and aspirin really make a difference.

illusion007
01-03-2011, 09:16 PM
doing alot better than yesterday,that's for sure

pyramidheadgirl
01-03-2011, 09:20 PM
im feeling happy cuz im talking to my friend teondra ^^

Blitzkrieg
01-03-2011, 11:35 PM
I'm feeling a bit sleepy.
And I'm super pissed at Mr. Montel.
He obviously is ruining everyone's life.

KittyAnne7152
01-03-2011, 11:45 PM
I feel like I need to get to bed.

illusion007
01-04-2011, 01:23 AM
feeling good

happygoldfish
01-04-2011, 03:02 PM
Fantastic.

pyramidheadgirl
01-04-2011, 05:19 PM
i feel neautral

KittyAnne7152
01-04-2011, 05:34 PM
I feel a bit bored.

Blitzkrieg
01-04-2011, 05:36 PM
I'm feeling really good about getting what I had to say out.
It took some courage, but I did it.

As of now...I'm waiting.

KittyAnne7152
01-04-2011, 05:49 PM
I feel proud of you. At least, I feel like I should.

Blitzkrieg
01-04-2011, 06:01 PM
I feel proud of you. At least, I feel like I should.

._. well after hyperventilating for about an hour, I did make a move.

KittyAnne7152
01-04-2011, 06:22 PM
Well, I feel very proud then, cuz that took brass ones.

pyramidheadgirl
01-04-2011, 06:49 PM
i feel pretty good but i got some water in my ear while showering and now it hurts D:

illusion007
01-04-2011, 07:18 PM
did you try tilting your head to the side,that usually works

doing alright

pyramidheadgirl
01-04-2011, 07:33 PM
i used a Q-tip,i guess it worked.
im happy cuz im eating food lol

KittyAnne7152
01-04-2011, 09:30 PM
I feel inspired.

Blitzkrieg
01-04-2011, 10:21 PM
I feel like its about time I get my second piercings.
I've only been asking for 50 years hahaha. I guess its more my fault though. I've just been putting it off.

KittyAnne7152
01-05-2011, 05:52 PM
I feel glum. But silly, because Top Gear puts me in that kind of mood.

illusion007
01-05-2011, 06:36 PM
i'm a bit worried about tomorrow

KittyAnne7152
01-05-2011, 10:24 PM
I feel ho hum, humdrum.

happygoldfish
01-05-2011, 11:18 PM
Hungry. I want beef jerky sooo bad.

KittyAnne7152
01-05-2011, 11:20 PM
Still glum.

illusion007
01-05-2011, 11:34 PM
bah (filler)

happygoldfish
01-05-2011, 11:36 PM
Feeling like making a midnight run to taco bell.

illusion007
01-05-2011, 11:51 PM
sounds like fun,i'd join ya mate

pyramidheadgirl
01-06-2011, 03:19 AM
I feel pretty good ^^

KittyAnne7152
01-06-2011, 04:56 PM
I feel hungry.

happygoldfish
01-06-2011, 05:16 PM
sounds like fun,i'd join ya mate

Would've been awesome, but I passed out shortly after that on the sofa XD

Feeling really annoyed.

KittyAnne7152
01-06-2011, 05:27 PM
I still feel hungry, and yet I haven't gotten off the couch.

MeWindyCharms
01-06-2011, 05:32 PM
Very relaxed now that the cramps are gone. Jeez loo-eez.

KittyAnne7152
01-06-2011, 05:37 PM
I am feeling that I bloody love Torchwood.

pyramidheadgirl
01-06-2011, 05:39 PM
i feel like taking my pants off cuz they feel so constricting to have on at home DX

KittyAnne7152
01-06-2011, 05:42 PM
I'm feeling cold.

pyramidheadgirl
01-06-2011, 05:45 PM
ahh i now feel better pantless XD

illusion007
01-06-2011, 06:07 PM
relived that my mom is doing alright

pyramidheadgirl
01-06-2011, 06:09 PM
i feel like im ready for my parents to leave the house

Blitzkrieg
01-06-2011, 08:10 PM
I have a terrible pain in my back. I really need a massage.

happygoldfish
01-06-2011, 09:25 PM
Cold and sleepy.

KittyAnne7152
01-06-2011, 10:22 PM
I feel like my eye is burning. Hmmm...

illusion007
01-06-2011, 10:36 PM
back to worried

happygoldfish
01-07-2011, 10:18 AM
Somewhat concerned about upcoming events o.O

KittyAnne7152
01-07-2011, 02:14 PM
I be feeling giddy.

Blitzkrieg
01-07-2011, 05:18 PM
I'm feeling awesome!
I'm going to make an epic 100 on my German exam, I just know it!

happygoldfish
01-07-2011, 05:32 PM
Horrid headache.

YoSoyJaponesa~
01-07-2011, 07:37 PM
Fat.

Curse you onion rings!
Why must you taste so damn good!?

illusion007
01-07-2011, 08:06 PM
so lazy,wish there was a button that can make muffins

Blitzkrieg
01-07-2011, 11:00 PM
Well I just finished watching Inglourious Basterds while being home alone.
So I'm feeling lonely.

And my knee/leg is killing me today.
I've obviously done too much on it in the past few weeks so now its swelling up and throbbing to get back at me.

Stupid dancing...

illusion007
01-07-2011, 11:05 PM
relaxed (filler)

pyramidheadgirl
01-08-2011, 12:21 AM
full cuz i just finished eating right now

Mister Hicks
01-08-2011, 04:10 PM
Angry! I am tired of working saturdays at this place! There is no one here! I could seriously shut this place down for the night and no one would be none the wiser!

It drives me bat@#+% crazy just how much more productive I could be if I wasn't standing behind this desk like a freaking goon.

... At least I am getting paid for it.

KittyAnne7152
01-08-2011, 06:38 PM
I feel like crap.

Blitzkrieg
01-08-2011, 11:12 PM
I feel pretty good.
Though I don't want to wake up early tomorrow.
Bleh.

illusion007
01-08-2011, 11:48 PM
tired but feeling good

alycan16
01-09-2011, 12:53 AM
sleepy and full :biggrin:

pyramidheadgirl
01-09-2011, 01:49 AM
for some reason this rain is making me sad and miss my bf more :(

KittyAnne7152
01-09-2011, 11:34 AM
I feel all right...

alycan16
01-09-2011, 12:58 PM
anxious for school, dun dun duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuun

KittyAnne7152
01-09-2011, 03:14 PM
Bleeeeehhhhh

YoSoyJaponesa~
01-09-2011, 06:24 PM
Kinda happy, yet like I've screwed up...:/

Mister Hicks
01-09-2011, 06:43 PM
I feel kind of bloated and ready for my first coronary. :|

happygoldfish
01-09-2011, 06:52 PM
Pretty crappy.

KittyAnne7152
01-09-2011, 07:02 PM
Like today is just a blah day.

pyramidheadgirl
01-09-2011, 07:19 PM
i feel more happier now ^^

KittyAnne7152
01-09-2011, 07:42 PM
Still not feeling very good.

pyramidheadgirl
01-09-2011, 08:02 PM
Im feeling so fly like a G6 XD

illusion007
01-09-2011, 09:00 PM
worried,excited,stressed,anxious,determined,all in one

KittyAnne7152
01-09-2011, 09:59 PM
Meh. Indifferent.

pyramidheadgirl
01-09-2011, 10:04 PM
i feel like talking to my friend from canada later today ^^

KittyAnne7152
01-09-2011, 10:08 PM
I feel like today is over, and I need to get to bed soon.

illusion007
01-09-2011, 10:12 PM
restless,must sleep!

pyramidheadgirl
01-09-2011, 10:41 PM
i feel so glad to have the schedule that i do cuz ugh mornings just aint my thing at all.

DaRk-x-sMiLe
01-09-2011, 11:01 PM
just blah...i wanna get this week over with...and it hurts to breath T~T

illusion007
01-09-2011, 11:35 PM
excited for one of my cosplay but for now,sleep! ><

happygoldfish
01-09-2011, 11:55 PM
Tired and somewhat lonely.

KittyAnne7152
01-10-2011, 04:53 PM
I'm feeling all right.

alycan16
01-10-2011, 06:46 PM
feeling super happy because i love my boyfriend:D

Blitzkrieg
01-10-2011, 07:15 PM
Super hurt by my dad.

*sigh*

pyramidheadgirl
01-10-2011, 09:49 PM
feeling super happy because i love my boyfriend:D

Aww X3

i feel alright right now

MeWindyCharms
01-10-2011, 09:53 PM
I feel like I beat around the bush.

illusion007
01-10-2011, 10:04 PM
I feel like I beat around the bush.

ha. I'm feeling good

pyramidheadgirl
01-10-2011, 10:16 PM
very very hungry

happygoldfish
01-10-2011, 10:38 PM
Reeaaally hyper.

MeWindyCharms
01-10-2011, 11:04 PM
Super hurt by my dad.

*sigh*

D= Saaaaaaaad.

alycan16
01-10-2011, 11:04 PM
cooooooooooooooold brrr....:/

Blitzkrieg
01-10-2011, 11:16 PM
D= Saaaaaaaad.

He was just being inconsiderate towards my feelings on the subject of how I look.
He said that me being more boyish in my clothing comes off to be embarrassing to him and that he hates it and that I should try to be 'pretty' like every other girl and that I should try to WANT to look pretty.

It just hurt.

MeWindyCharms
01-10-2011, 11:29 PM
He was just being inconsiderate towards my feelings on the subject of how I look.
He said that me being more boyish in my clothing comes off to be embarrassing to him and that he hates it and that I should try to be 'pretty' like every other girl and that I should try to WANT to look pretty.

It just hurt.

You have a pair of the loveliest shaped eyes I've ever seen, and believe me I don't notice people's eyes unless they're "in my face stunning." My sister and mom can totally back me up on my peeper oblivity. The last time I noticed someone's eyes was nearly two years ago in England. I can't change any hurtful comments but from my standpoint, pretty eyes are pretty no matter what you wear.

KittyAnne7152
01-11-2011, 03:58 PM
I am feeling angry at my computer.