Search:

Type: Posts; User: altair

Page 1 of 3 1 2 3

Search: Search took 0.05 seconds.

  1. Replies
    70
    Views
    3,264

    Hey, I was a red Mandalorian (kinda looked like a...

    Hey, I was a red Mandalorian (kinda looked like a red Boba Fett) on Saturday. Does anyone have any pictures of me?
  2. Thread: Plenty of room!

    by altair
    Replies
    0
    Views
    187

    Plenty of room!

    I have a room reserved at the overflow hotel for Thursday night to Sunday morning. However, we only have four people planning on using the room and I'm hoping to at least get two more people on...
  3. Replies
    15
    Views
    777

    Altair! :D

    Altair! :D
  4. Replies
    9
    Views
    423

    Poll: Sounds like a plan. We'll look around for you....

    Sounds like a plan. We'll look around for you. But, hell, you might see us first: keep an eye out for a few goof balls running around in green jumpsuits.

    Oh, and my name's Amber.
  5. Replies
    9
    Views
    423

    Poll: Either sounds like fun.

    Either sounds like fun.
  6. Replies
    9
    Views
    423

    Poll: Yup. But our Mikey seems to be a little reluctant...

    Yup. But our Mikey seems to be a little reluctant on being the silliest of the turtles.
  7. Replies
    9
    Views
    423

    Poll: Got a group going as human TMNT. I'll be doing a...

    Got a group going as human TMNT. I'll be doing a Raph while a few buddies of mine are doing Leo, Donny, and maybe Mikey.
  8. Replies
    134
    Views
    11,413

    I was Amon on Friday and Saturday: 1696 I...

    I was Amon on Friday and Saturday:
    1696

    I forgot my camera in Austin so I couldnt take pictures :( Anyone got any of me?
  9. Replies
    28
    Views
    1,929

    Damn, I didn't see you at all :(

    Damn, I didn't see you at all :(
  10. Replies
    28
    Views
    1,929

    Hey, vamp, were you that templar with the metal...

    Hey, vamp, were you that templar with the metal helmet?
  11. Replies
    28
    Views
    1,929

    Saturday sounds gewd. I definitely want to meet...

    Saturday sounds gewd. I definitely want to meet you all! Has anyone been to Hemis Fair park? It has some amazing places to take pictures and stuff to climb on top of.
  12. Replies
    28
    Views
    1,929

    Yay, another Alty. I've actually decided to not...

    Yay, another Alty. I've actually decided to not do an exact Altair. I realized that I don't want to make that huge belt xP
    Photoshoot sounds good :d
  13. Replies
    4
    Views
    546

    I have two buddies doing costumes from Dragon...

    I have two buddies doing costumes from Dragon Age. One's going to be a fem Hawke and the other Hawke's sister (whose name I always forget).
  14. Replies
    28
    Views
    1,929

    I'll probably be Altair multiple days. But Friday...

    I'll probably be Altair multiple days. But Friday will be one of them.
  15. Replies
    54
    Views
    4,020

    So, in the process of figuring out how to make...

    So, in the process of figuring out how to make shoes for my Amon cosplay, I stumbled upon some old Heelys. So, I was thinking I would just wear my Amon costume with Heelys and roll around the Con....
  16. Replies
    54
    Views
    4,020

    @ Nat Lol, thankies. Amazing armor, btw. As...

    @ Nat
    Lol, thankies.
    Amazing armor, btw. As for attaching it to a suit, I would use velcro. It allows for removal of pieces (just in case) and allows for the individual pieces to shift a little in...
  17. Thread: Need

    by altair
    Replies
    3
    Views
    389

    I've gone to three different Goodwills....

    I've gone to three different Goodwills. Absolutely nothing :/ But I've been checking back every now and again. Hopefully something will waltz in.
  18. Replies
    28
    Views
    1,929

    That's cool. I enjoy seeing how creative people...

    That's cool. I enjoy seeing how creative people can be when they make up their own characters. I've seen some good ones.


    Awesome sauce. I hope I see her there :]
  19. Replies
    54
    Views
    4,020

    Woah. Lookin' good guys. 'Specially Slendy and...

    Woah. Lookin' good guys. 'Specially Slendy and Wartooth.
    I'm slowly working on my Amon (from Legend of Korra) costume. I've got the underclothes done. The pads and the mask are pretty much done...
  20. Replies
    237
    Views
    18,011

    I'm totally going to that panel :D

    I'm totally going to that panel :D
  21. Thread: Need

    by altair
    Replies
    3
    Views
    389

    Need

    So, I'm doing Amon (from LOK) for San Japan. I have just about everything done but I have one problem... I need a trench coat! I don't have a sewing machine and I sure as hell ain't gonna try hand...
  22. Hobby Lobby! For fabrics, paints, and various...

    Hobby Lobby! For fabrics, paints, and various other miscellaneous craft items :]
  23. Replies
    55
    Views
    10,550

    No real stories I suppose. Just the fact that...

    No real stories I suppose. Just the fact that I've gotten groped and glomped so many times, it isn't anything new anymore. I've learned to be quick on my toes when I see an incoming fangirl.
  24. Replies
    237
    Views
    18,011

    Cardio to "flatten" and do away with fat. And...

    Cardio to "flatten" and do away with fat. And then exercises that target those specific areas in order to tone (I would recommend planks, various crunches, lunges, and a few leg lifts). A healthy...
  25. View Post

    Wow. Long rant is long. Anyways…

    Well, I don't have much experience going to cons (I started my con-going days in 2009) but I can vouch on the "little socialization" problem going on. Honestly, I...
Results 1 to 25 of 68
Page 1 of 3 1 2 3