Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 41 to 58 of 58

Thread: Fantasy Sleeping Samurai Matches

  1. #41
    Queen B*tch pyramidheadgirl's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Silent Hill
    Posts
    23,277
    yes anyone can compete
    the rules are pretty much like where you hit the other person its like they lost a limb and you cant use it no more or you get killed if you get hit on another limb or instant death if its the side,head,or crotch lol
    its a 3 out of 3 rounds
    hmm well maybe they havent posted it yet
    PyramidHeadGirl+Illusion007=PH7 (Haters Gonna Hate)

  2. #42
    Creating whats next Bebo's Avatar
    Join Date
    Feb 2011
    Location
    Somewhere in Texas
    Posts
    339
    I thought hitting the head was against the rules o.o
    and its 2 out of 3

  3. #43
    8th Evil Ex-Boyfriend illusion007's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    San Antonio
    Posts
    7,365
    groin and head shots dont count
    PHGirl x 007 = PH7 (God help us)


  4. #44
    Past 10 Posts Tyshi's Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    17
    Me vs The whole board As long as I'm going Florentine my amtgard skills have got me covered.

  5. #45
    Queen B*tch pyramidheadgirl's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Silent Hill
    Posts
    23,277
    So far heres my lineup
    Me vrs:
    007
    tampopo
    yosoy
    gloom
    my friend donna
    and anyone else who wants to fight me ^^
    PyramidHeadGirl+Illusion007=PH7 (Haters Gonna Hate)

  6. #46
    CudaŽ
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Houston
    Posts
    13,705
    I would go all Shiroyasha on a few mofos haha

  7. #47
    Queen B*tch pyramidheadgirl's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Silent Hill
    Posts
    23,277
    Haha you should cuda I wanna watch you fight
    PyramidHeadGirl+Illusion007=PH7 (Haters Gonna Hate)

  8. #48
    Creating whats next Bebo's Avatar
    Join Date
    Feb 2011
    Location
    Somewhere in Texas
    Posts
    339
    Its a shame we don't use shields in these matches...I'm completely out of my element here :$

  9. #49
    Packmule Patches's Avatar
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    San antonio
    Posts
    239
    Actually groin shots count. there just frowned apon. "chest in, balls in" i believe the saying is. hope i don't have to work too much at the con.
    "A bowtie and speedo counts as a two piece" - Patches

  10. #50

    Thumbs up A few matches uploaded...

    Not sure if this is the right thread or not...

    I uploaded the final matches from Saturday. I apologize for the crappy video quality- it was on my camera, not my camcorder.

    Last matches were 3 Save the Princess matches followed by the final match- Last Man Standing. Check'em out here:

    http://www.youtube.com/user/utubepun...7863DCA986B432
    Last edited by Mister Hat and Clogs; 08-08-2011 at 01:25 PM. Reason: nit-picky corrections

  11. #51
    8th Evil Ex-Boyfriend illusion007's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    San Antonio
    Posts
    7,365
    So many planned matches, only two happened. Oh well at least a few happened

    Myself Vs Tota (3-2)
    It was a pretty good match, got hit in the knee pretty bad and in the face which left a scratch. I'm happy that Tota gave it his all and it was pretty damn close

    Myself Vs Eraz (0-3)
    ...Yeah XD. He was pretty damn good. Got hit in the head and knocked out the lens in my glasses and pretty much fought the remaining match blind. Next year Gideon will beat him
    PHGirl x 007 = PH7 (God help us)


  12. #52
    Queen B*tch pyramidheadgirl's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Silent Hill
    Posts
    23,277
    those were 2 good fights ^^
    i only got to fight once but it was the main one i wanted to do. I fought against tampopo and it was a very easy fight 3-0 i won all the rounds XD no hit on me either i dnt think lol
    PyramidHeadGirl+Illusion007=PH7 (Haters Gonna Hate)

  13. #53
    Major-General of Nyan ErazDod's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    San Antonio, TX
    Posts
    7,615
    Quote Originally Posted by illusion007 View Post
    So many planned matches, only two happened. Oh well at least a few happened

    Myself Vs Tota (3-2)
    It was a pretty good match, got hit in the knee pretty bad and in the face which left a scratch. I'm happy that Tota gave it his all and it was pretty damn close

    Myself Vs Eraz (0-3)
    ...Yeah XD. He was pretty damn good. Got hit in the head and knocked out the lens in my glasses and pretty much fought the remaining match blind. Next year Gideon will beat him
    I still think you did good blind. I almost wanted to let you win a round because I hit your glasses, but I thought that you wouldn't have liked that.

    We shall see who will win next year! I still bet I'll mop the floor with you =P

    Oh and also, I only got hit once in the leg in our match XD

  14. #54
    Quote Originally Posted by illusion007 View Post
    So many planned matches, only two happened. Oh well at least a few happened
    You know you wouldn't have beaten me. >:O
    Michael Hicks
    San Japan Support Director-"Being everywhere and nowhere since '09"

  15. #55
    Major-General of Nyan ErazDod's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    San Antonio, TX
    Posts
    7,615
    Quote Originally Posted by Tampopo View Post
    I honestly didn't enjoy Sleeping Samurai. If we had done it on Friday when I was cosplaying Misty, then fine. But when we did the match I had just been waiting in that holding for the cosplay contest for hours, plus my costume was a wee bit uncomfortable. Also, I didn't even know the rules. I probably won't do it again. Turns out being bludgeoned with a foam covered stick isn't fun. But I'll Pokemon battle anytime!
    Be glad you didn't tell them that you didn't know the rules. I did, and therefore I got to be used as a test dummy to show all the parts you could and could not hit.

  16. #56
    Queen B*tch pyramidheadgirl's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Silent Hill
    Posts
    23,277
    lol if they had hit her it wouldve turned into a big thing then cuz its a guy hitting a girl just standing there. but becuz eraz was another guy well i guess that guy thought itd be funny to. me and 007 still didnt like that DX
    PyramidHeadGirl+Illusion007=PH7 (Haters Gonna Hate)

  17. #57
    Major-General of Nyan ErazDod's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    San Antonio, TX
    Posts
    7,615
    I actually posted about it on the Feedback Thread. I personally didn't mind, because honestly I run into enough things/get attacked by friends/animals that I'm used to pain. But someone else might not had appreciated getting hit as hard as I did; the least they could have done was tell me that they were going to hit me a lot.

    But still, like I said I personally didn't mind getting hit, so it didn't completely ruin my experience.

  18. #58
    Queen B*tch pyramidheadgirl's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Silent Hill
    Posts
    23,277
    thats good eraz, shows your really strong so if he thought cuz he saw a skinny kid and that he was gonna hurt and humiliate you but instead you just stood there and took it well shows who the better man was
    PyramidHeadGirl+Illusion007=PH7 (Haters Gonna Hate)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •