Page 86 of 213 FirstFirst ... 366176848586878896111136186 ... LastLast
Results 1,701 to 1,720 of 4246

Thread: The Random Thread Refreshed

  1. #1701
    Queen B*tch pyramidheadgirl's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Silent Hill
    Posts
    23,277
    I liked it too but missed this weeks episode cuz I was "out" hehe. I like Makina, the big boobed, sadistic b*tch with big boots. I wanna be her!
    PyramidHeadGirl+Illusion007=PH7 (Haters Gonna Hate)

  2. #1702
    The Permanent New Guy ( o ^ .^)b reperbone's Avatar
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    San Antonio
    Posts
    5,554
    Quote Originally Posted by zenb View Post
    my bikini bottoms look shimapan-ish XD
    LIES!!!
    I dont believe!
    ....PICS!

    :P
    To challenge them is to court death.

    One down, five to go...

  3. #1703
    Major-General of Nyan ErazDod's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    San Antonio, TX
    Posts
    7,615
    There wasn't anything showing on Toonami that I was really interested in, so I didn't try to watch it

  4. #1704
    Shogun Candidate #000 YoSoyJaponesa~'s Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Ronin HQ Tiki Bar
    Posts
    3,913
    Quote Originally Posted by pyramidheadgirl View Post
    I liked it too but missed this weeks episode cuz I was "out" hehe. I like Makina, the big boobed, sadistic b*tch with big boots. I wanna be her!
    Well, THAT would be obvious. *obligatory eye roll*


    My thing is, everyone seems so calm about a naked albino chick in red body paint running around. O_o
    But I kinda zoned out during the first episode so I might've missed something, I need to watch it again.

  5. #1705
    The Men Who Stare at Suits theSock.Monkey.Renegade's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Nashville, TN/ Austin, TX
    Posts
    378
    I should eat dinner. Why haven't I eaten dinner?

    CoRunner of the San Japan Live Action Cosplay Contest and 50% of the Men Who Stare At Suits
    Cosplay SJ7
    Han Solo- Star Wars: A New Hope|Visas Marr- Star Wars KOTOR: II|Tsukimi- Princess Jellyfish|Phoenix Wright- Ace Attorney

  6. #1706
    Major-General of Nyan ErazDod's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    San Antonio, TX
    Posts
    7,615
    Quiche is like my bread. I can eat it all day, every day

  7. #1707
    Shogun Candidate #000 YoSoyJaponesa~'s Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Ronin HQ Tiki Bar
    Posts
    3,913
    Quote Originally Posted by ErazDod View Post
    Quiche is like my bread. I can eat it all day, every day
    But then you'd get fat......

    I can't remember the last time I ate it......sounds goooodddd.....:0

  8. #1708
    Damn, YoSoy beat me to it.

    Dammit next week is E3 and I have to cover something! AND I HAVE SO MUCH WORK TO DO.
    Michael Hicks
    San Japan Support Director-"Being everywhere and nowhere since '09"

  9. #1709
    CudaŽ
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Houston
    Posts
    13,705
    I better see some news on Animal Crossing for the 3DS soon.

  10. #1710
    Siren Charms zenb's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    In Plain View
    Posts
    9,834
    Quote Originally Posted by YoSoyJaponesa~ View Post
    Well, THAT would be obvious. *obligatory eye roll*


    My thing is, everyone seems so calm about a naked albino chick in red body paint running around. O_o
    But I kinda zoned out during the first episode so I might've missed something, I need to watch it again.
    oh she was naked o_O i thought is was wearing like a white cat suit or something..............

  11. #1711
    Shogun Candidate #000 YoSoyJaponesa~'s Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Ronin HQ Tiki Bar
    Posts
    3,913
    Quote Originally Posted by Mister Hicks View Post
    Damn, YoSoy beat me to it.
    (Insert Evil Laugh.)

    Quote Originally Posted by Totakeke View Post
    I better see some news on Animal Crossing for the 3DS soon.
    Me too, I might just buy a DSI for that.

    Quote Originally Posted by zenb View Post
    oh she was naked o_O i thought is was wearing like a white cat suit or something..............
    Maybe she was...I have no idea. >>;
    I figured since having the hyper/weird/mysterious girl running around with minimal clothing was a pretty common trope in anime.

  12. #1712
    CudaŽ
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Houston
    Posts
    13,705
    I hope you meant buy a 3DS. XP

  13. #1713
    Shogun Candidate #000 YoSoyJaponesa~'s Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Ronin HQ Tiki Bar
    Posts
    3,913
    Quote Originally Posted by Totakeke View Post
    I hope you meant buy a 3DS. XP
    That thing, I meant.
    Same basic system right?

  14. #1714
    Queen B*tch pyramidheadgirl's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Silent Hill
    Posts
    23,277
    AMERICAN PSYCHO WHOA OH!!!
    non
    PyramidHeadGirl+Illusion007=PH7 (Haters Gonna Hate)

  15. #1715
    Siren Charms zenb's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    In Plain View
    Posts
    9,834
    Quote Originally Posted by YoSoyJaponesa~ View Post
    Maybe she was...I have no idea. >>;
    I figured since having the hyper/weird/mysterious girl running around with minimal clothing was a pretty common trope in anime.
    we could both be right then....hmmmm...pardox XD

  16. #1716
    Queen B*tch pyramidheadgirl's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Silent Hill
    Posts
    23,277

    Just look at that hott b*tch!
    PyramidHeadGirl+Illusion007=PH7 (Haters Gonna Hate)

  17. #1717
    Fountain of Useless Information EvilPopKorn's Avatar
    Join Date
    May 2012
    Location
    Gonzales, TX
    Posts
    699
    lol deadman wonderland? lol
    |My Cosplay(s) for SJ 2015:|
    TBD

    "Otaku are not driven by energy but by spirit." Genshiken 2

  18. #1718
    Siren Charms zenb's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    In Plain View
    Posts
    9,834
    Quote Originally Posted by pyramidheadgirl View Post

    Just look at that hott b*tch!
    camel toe XD

  19. #1719
    Queen B*tch pyramidheadgirl's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Silent Hill
    Posts
    23,277
    I knew someone was gonna point that out XD
    PyramidHeadGirl+Illusion007=PH7 (Haters Gonna Hate)

  20. #1720
    Siren Charms zenb's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    In Plain View
    Posts
    9,834
    you said look XD lmao so i did...everywhere XD

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •