Page 52 of 685 FirstFirst ... 2274250515253546277102152302552 ... LastLast
Results 1,021 to 1,040 of 13699

Thread: What Are You Thinking?

  1. #1021
    Queen B*tch pyramidheadgirl's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Silent Hill
    Posts
    23,277
    the internet can make you not wanna do any of your chores or anything unless your pulled away from it.
    PyramidHeadGirl+Illusion007=PH7 (Haters Gonna Hate)

  2. #1022
    Commander of the Rabbit Army happygoldfish's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    3,398
    I'm thinking I love wearing fancy thigh high boots. Yep, fancy boots.
    Cosplays in the works:
    That one guy from that show and the character from that movie that came out a few years ago.

  3. #1023
    Hey...hey...hey...hey.... MayMayPerson's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    A place with a name...
    Posts
    60
    I'm thinking that I want a brownie.
    San Japan Mach 5 Cosplays:
    Weeping Angel (Doctor Who) - 0%
    N (Pokemon Black/White) - 0%

  4. #1024
    Shogun Candidate #000 YoSoyJaponesa~'s Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Ronin HQ Tiki Bar
    Posts
    3,913
    I cleaned the damn bathroom people, can I have a moment of peace, please?

  5. #1025
    8th Evil Ex-Boyfriend illusion007's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    San Antonio
    Posts
    7,363
    for those going to Ikkicon,take lots and lots of pictures damn it ><
    "You have enemies? Good. That means you've stood up for something" -Winston Churchill
    Morale Support Staff
    PHGirl x 007 = PH7 (God help us)
    http://derrilickt.com/blog/wp-content/uploads/2010/06/haters-gonna-hate-cat.jpg

  6. #1026
    Commander of the Rabbit Army happygoldfish's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    3,398
    Will do ^.^
    Cosplays in the works:
    That one guy from that show and the character from that movie that came out a few years ago.

  7. #1027
    I Know Post
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    pittsburgh
    Posts
    70
    im thinking about what im gonna do tmorrow

  8. #1028
    Queen B*tch pyramidheadgirl's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Silent Hill
    Posts
    23,277
    i cant wait for tomorrow oh and im thinking of what kind of birthday card i should get my Boo ^^
    PyramidHeadGirl+Illusion007=PH7 (Haters Gonna Hate)

  9. #1029
    8th Evil Ex-Boyfriend illusion007's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    San Antonio
    Posts
    7,363
    Well,East Coast just entered 2011,now it's our turn in about 45 minutes
    "You have enemies? Good. That means you've stood up for something" -Winston Churchill
    Morale Support Staff
    PHGirl x 007 = PH7 (God help us)
    http://derrilickt.com/blog/wp-content/uploads/2010/06/haters-gonna-hate-cat.jpg

  10. #1030
    8th Evil Ex-Boyfriend illusion007's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    San Antonio
    Posts
    7,363
    double post

    First post of the new year,called it,called it!
    "You have enemies? Good. That means you've stood up for something" -Winston Churchill
    Morale Support Staff
    PHGirl x 007 = PH7 (God help us)
    http://derrilickt.com/blog/wp-content/uploads/2010/06/haters-gonna-hate-cat.jpg

  11. #1031
    Queen B*tch pyramidheadgirl's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Silent Hill
    Posts
    23,277
    lol i got drunk for the first time and im still feeling a bit wobbly so im just laying down
    PyramidHeadGirl+Illusion007=PH7 (Haters Gonna Hate)

  12. #1032
    8th Evil Ex-Boyfriend illusion007's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    San Antonio
    Posts
    7,363
    i forgot how much i like ska
    "You have enemies? Good. That means you've stood up for something" -Winston Churchill
    Morale Support Staff
    PHGirl x 007 = PH7 (God help us)
    http://derrilickt.com/blog/wp-content/uploads/2010/06/haters-gonna-hate-cat.jpg

  13. #1033
    Shogun Candidate #000 YoSoyJaponesa~'s Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Ronin HQ Tiki Bar
    Posts
    3,913
    I can't draw when I'm laughing. ^^

  14. #1034
    Vexes DaRk-x-sMiLe's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    wondering the world
    Posts
    54
    im thinking about why my arm is hurting

  15. #1035
    Queen B*tch pyramidheadgirl's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Silent Hill
    Posts
    23,277
    lol dude ska is awesome and i love the Rude Boy fashion! have you listened to A message to Rudy by the specials?
    and talking to cuda is pretty cool ^^
    PyramidHeadGirl+Illusion007=PH7 (Haters Gonna Hate)

  16. #1036
    8th Evil Ex-Boyfriend illusion007's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    San Antonio
    Posts
    7,363
    it's mostly The Toasters,Big D & The Kids Table,and Nerf Herder,all good
    "You have enemies? Good. That means you've stood up for something" -Winston Churchill
    Morale Support Staff
    PHGirl x 007 = PH7 (God help us)
    http://derrilickt.com/blog/wp-content/uploads/2010/06/haters-gonna-hate-cat.jpg

  17. #1037
    Queen B*tch pyramidheadgirl's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Silent Hill
    Posts
    23,277
    theres also skinhead reggae thats cool also and Moonstomp
    PyramidHeadGirl+Illusion007=PH7 (Haters Gonna Hate)

  18. #1038
    Captain of Naked Booty Pirate Crew gloommix's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    sniper island
    Posts
    9,023
    my comp is so slow, i downloaded itunes for the second time and i feel like my cpu is a hunky chunky huge little train dragging its wheels to the tracks. oh i saw Back to The Future this weeked XD all 3 parts, i loved them XDD
    Quote Originally Posted by Totakeke View Post
    I feel you have picked up my quick wit, cat like reflexes and good old charm. Maybe een a touch of humor and for lack of better word, manliness.

  19. #1039
    Queen B*tch pyramidheadgirl's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Silent Hill
    Posts
    23,277
    part 2 is my fave ^^ and i hate when the phone rings cuz it disconnects my wifi
    PyramidHeadGirl+Illusion007=PH7 (Haters Gonna Hate)

  20. #1040
    Captain of Naked Booty Pirate Crew gloommix's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    sniper island
    Posts
    9,023
    rly i liek part 1 the best! the future is wweird to me in tht one, and the western one is cool but i dont like tht chick tht steals the doc =P
    Quote Originally Posted by Totakeke View Post
    I feel you have picked up my quick wit, cat like reflexes and good old charm. Maybe een a touch of humor and for lack of better word, manliness.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •